Wednesday, 29 June 2011

Mökkeilyy day 3

Onpas ollu reissu! Yöllä en saanu unta millään! Aamulla sit en jaksanu herätä, mut oli pakko! ku me mentii kauppaan hakee lisää ruokaa. Käytiin sit myös satamassa jätskillä. Tultiin takas, syötiin ja käytiin rantamökissä. Sit pitiki lähtee treeneihin! Oli kivaa nähä kavereita pitkästä aikaa, ku oli se treenitaukokiin. Luulin että mun kunto ei riittäis, mut olihan se vielä tallella. Mulla meni arabivoltti iha hyvi! HYVÄ MINÄ! oon aina pelänny sitä, mut nyt ei pelottanu! Treenie jälkee käveltiin jatan kaa keskustaa. Käytiin mäkkärissä ja sit mun pitiki mennä. Ajettiin takas tänne ja menin heti uimaan. Vesi oli iha pirun kylmää! Mulla oli vähä oma tekniikka mennä uimaan :D No sitte ku tultii tänne yöpymismökkiin, nii täällä oli HIIRI! hyi! Se juos keittiöön ja me lukittiin se sinne. Sit iskä soitti ja sano että ruvetkaa pakkaamaan! me lähetään kotiin!! JES! mun ei tarvi nukkuu täällä enää yhtää yötä! Pakattiin tavarat ja ootetaan äitii ja iskää et ne saunoo loppuun. Sit imuroidaan ja siivotaan nää mökit ja lähetään kotia! Ah omaan sänkyyn nukkumaan!

DSC_2222
DSC_2246DSC_2205DSC_2249DSC_2187DSC_2254DSC_2264catsjhguik

by jenna

6 comments:

  1. hui oot lihaksikas :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous30/6/11 10:52

    haha voiei teille kyllä sattuu siellä vaikka mitä :DDD kiva haba jenna!! tää oli kiva postaus

    ReplyDelete
  3. kia- hahah :D

    ano- no joo! :D kiitti!

    Milla- kiitoos!

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/6/11 16:40

    hei onko toi nikon D300 hyvä kamera ? (: oon itekki ostamassa semmosen.. mistä ostit ja paljon makso ? (:

    ReplyDelete
  5. ano- on! sain lahjaks mut se oli ostettu kodin ykkösestä enkä tiiä paljo makso :)

    ReplyDelete