Saturday, 11 June 2011

hothothot

Aamulla heräsin jossai 11 aikaa. Sitte ku olin tehny aamuhommat iskä sano että nyt mennää harjottelee. Piti laittaa ihoa soijaavat vaatteet eli nahkatakki,farkut,tennarit ja ajohanskat. Mentii ulos ja testattiin puhelimet. Sit mun piti näytää iskälle että kypärä on oikein laitettu ja et skootteri on kunnossa. Sit mentii toho meijä tielle ja ruvettiin harjottelee hidas ajoo. 20 m pitää ajaa ja mulla vaa yhen kerran osu jalka maahan. Sit harjoteltiin jarrutusta 30 km/h ja et 9 m saa olla se jarrutus matka. Neki onnistu ja iskä huijas siinä mua. Oli laittanu sen matkan 6 metriin et uskaltaisin jarruttaa kovenpaa, koska mun oli pakko pysähtyä sen tötsän kohalle. Sit lähettiin peurunkaa harjottelee väistämistä. Se oli tosi pelottavaa lähtee liikenteeseen ajaa! Mut iha hyvin se multa onnistu. Siel jäähallin parkkipaikalla harjoteltiin sitä väistämistä ja se oli iha sika vaikeeta!! aluks en osannu yhtään, mut sit lopulta ne alko menee. Ku tajuu sen tekniikan ni onnistuu. Sen jälkee lähettiin kotia ja ajettiin kylän läpi.

Mun ja Jatan ois pitäny mennä jyväskylään rannalle, mut ei ollu kyytii ja jatalla ei ollu rahaa. No sit me päätettiin mennä toho satamaan. Hyi ku se vesi oli aluks iha pirun kylmää! Mut ei se sitte ku oli tottunu jo. Must tuntu etten osannu enää uida ku oli jotenki tosi raskasta :DD Loikoiltiin siinä nurmikolla et bikinit kuivu ja sen jälkee lähettiin kotiin. Otettiin matkalla asukuvat


by jenna

No comments:

Post a Comment