Wednesday, 8 June 2011

Hahh arvatkaa mitä me keksittii!

No ei ainakaan tätä..

IMG_8085IMG_8093IMG_8140IMG_8088IMG_8090IMG_8172IMG_8118IMG_8119IMG_8211IMG_8226IMG_8220IMG_8215IMG_8232IMG_8294IMG_8295IMG_8299IMG_8300

Jeps kuvat kertooki mitä me tehtiin.. Olihan tuoki kokemus nukkua taivasalla mut ei toi paljoo teltassa nukkumisesta poikennu, ellei hyttysiä lasketa. Muut ötökät ei kyllä kiusannu, mutta itikat inis peitonki alla. Onneks meillä oli seurassa jennan läppäri ja pari juttukaveria, muuten me ei oltas varmaa kestetty olla siellä. Joskus 3 aikoihin päätettii et nyt ruvetaan nukkuu, mutta ei me unta saatu :D Kyl mä koko aika simmuja pidin kii, mut sit ku mä avasin ne ja katoin ni aurinko oli jo nousemassa? Kello oli 5.. Siinä sitte 5 jälkee taijettii nukahella molemmat. Ja aamulla tietty herättiin siihe ku polttavan kuuma aurinko grillas meitä sinne makuupusseihin. Mentii mun huoneesee nukkumaan ja herättiin tossa 11 aikoihin. Kyl me tää vielä joskus uusiks vedetään! Tramppa vaa viedään varjosampaa ni ei kuolla auringon alle. Mutta jooh, voisin tästä itseasiassa lähtee ottaa arskaa jennalle! Byebye ♥

by jatta

8 comments:

  1. haha, mäkin oon joskus nukkunu trampalla, hyi kun tuli kylmä :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/6/11 15:20

    jatta, sellasta raitatoppia ei oo henkan nettisivulla?? enkä nähny kaupassakaa....=(

    ReplyDelete
  3. ano- mutta sielt mä sen ostin ;o ootas voin kattoo sielt nettisvuilta

    ReplyDelete
  4. Hahhah! Mäki oon nukkunu trampal, tosin pystytettiin kaverinkaa semmonen miniteltta trampalle : DD.

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/6/11 17:01

    outooo... mut löysitkö sitä sielt?

    ReplyDelete
  6. en löytäny ! :O ehkä se oli vaa joku kamppanja et niitä oli vaa vähä aikaa tai jotai ;o

    ReplyDelete
  7. :--D eiks ollu kylmä?

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/11/12 21:41

    no nyt oli järkevää :D

    ReplyDelete