Tuesday, 14 June 2011

vähä niinku hiuksiiii


lollllllllllll

Ei mulla oikeestaa mitää asiaa ole. Tulin vaa näyttää teille mun hehkeet luonnonkiharat :D Ei juma. nyt ku ton eron oikee huomaa ni huhhuh! Ja olihan mulla jotai asiaakin! Huomenna mä värjään hiukset! Kotona, äiti värjää :D Mut se on oikeesti iha hyvä värjäämää. Väriä en kerro, sen näätte sitte, mutta voin sanoa että ei ainakaan vaaleemmaks mene! Nyt lähetään Jennan kanssa ulos räpsimään kuvia ja niistä sitten tulee jonku näköstä postausta. Riparillekki pitäs vielä pakata, mutta jääkööt se huomiselle!

by jatta

35 comments:

  1. ihanan pitkät hiukset sul! ja noi sun kiharat on just kivat, mulla on iha hirveet:D

    ReplyDelete
  2. Ihanat noi sun luonnonkiharat : DD

    ReplyDelete
  3. Viivi- hahahah no emmä ny tiiä onko ne niin kivat :D

    tingzu- mmm no riippuu vähä :D mut kkiitos!

    ReplyDelete
  4. just kivat noi sun kiharat! itellä on ihan järkyt, mut onneks on suoristusrauta keksitty :-D

    ReplyDelete
  5. niin ihanat noi kiharat! :))

    ReplyDelete
  6. Anonymous14/6/11 17:30

    öööööö kenen mielestä noi on ihanat? :DDDDD okei alhaalta iha jees mut noi etuhiukset aika järkyt, en ihmettele et suoristat

    ReplyDelete
  7. no tommoset luonnonkiharat ois just unelmat :-D mulla on sellaset ärsyttävät kikkarakäkkärät jotka lyhentää joku 20 cm hiuksia kiharana :D

    ReplyDelete
  8. noi sun hiukset on ihanat tollee kiharoin(voiks tollee sanoo vai onks se kiharin? :D)

    http://dontforgetme-jenny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. jenni- hahah kiiti :D NIINPÄ

    kira- kiits : )

    JT- Kiitti! =)

    ano- :DD jaa-a

    kaisakaisa- mmmm riippuu :D KIVA :D

    jenny- hahah kiharoin varmaan :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous14/6/11 19:07

    sori tää nyt ei liity mitenkään tohon postaukseen mut aattelin et saattasit teitää :) onko spotifyssä joku aikaraja paljon sitä musiikkia voi kuunnella (ilmanen versio siis)?

    Ja oon kateellinen sun hiuksista ku ne on niin pitkät! käy hyvin sekä kiharana että suorana :)

    ReplyDelete
  11. aw sun hiukset! noi on kummin vaa tosi kivat :-)

    ReplyDelete
  12. Anonymous14/6/11 20:24

    sun hiukset on varmaan aika huonossa kunnossa ku suoristat niitä aina? ainaki näyttää vähän siltä

    ReplyDelete
  13. eikä noi sun hiukset on iha täydelliset =) vitsit oon kateelline!:D

    ReplyDelete
  14. teil on aivan ihana blogi! kuvat <3 vaikutatte just symppiksille, tilailin siis blogilistalla :)

    ReplyDelete
  15. tosi kiva blogi teillä =) sul on ihanat hiukset !

    ReplyDelete
  16. Ano - mulla ainaki on joku et viikossa 5h voi kuunnella tai jotai :D

    Jade- kiitos :)

    Ano- en mä niitä aina suorista

    Sanna- kiitos :) ei ne iha täydelliset oo

    Eeva - voi kiitos! :))

    ReplyDelete
  17. en voinu uskoa sanaa "luonnonkiharat" olin varma että olit kihartanu, niin ihanat !:O
    Haluan yhtä pitkät hiukset!!

    ReplyDelete
  18. Cmraman- hajhhh no kiitos :)

    ReplyDelete
  19. Ihanan pitkät hiukset sulla!

    ReplyDelete
  20. Anonymous14/6/11 23:59

    ihanat noi sun kiharat, sanat rimmaa x) oon kateellinen, itelläni on vaa sellaset tyhmät.
    Sulle vois sopii sillee et suoristat vaa etuhiukset ja vähä tuolt sivust nii sit ois nätit, koklaappa :))

    ReplyDelete
  21. Sulla on iha unelmahiukset! Ja tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkään, mutta missä seurassa ja joukkueessa harrastatte cheerleadingii? :-)

    ReplyDelete
  22. Anonymous15/6/11 01:44

    Söpöt noi "luonnollisen version" otsahiukset, Haha! :)
    Latvat vaan näyttää aika kärsineille, kannattaa varmaan harkita leikkausta, niin ne kasvais terveinä takas. Katoin muuten tossa yhessä postauksessa että onko sul pikkusisko, näytät jotenki nuorelle meikittömänä ja viel biksut päällä, kun sulla ei hirveesti vielä muotoja löydy (lantio, tissit ymym) ;o ja etkös ollu ysikutonen? Mut kiva blogi. Jenna vois postailla myös, senkin kirjotuksia olis kiva lueskella välillä :)

    ReplyDelete
  23. mari- kiitti : )

    ano- haha ;D Kiits : ) Jeps en mä aina ees suorista :)

    anniina- haha no kiitos :) Jyväskylä Jaguarseis ja Jaguar Jupiterissa! :)

    ano- Kiitti! Joo ne meneeki leikkaukseen. Ei oo pikkusiskoo vaa pikkuveli! joo oon 96 ja voinki varmaa ite tosi paljon vaikuttaa siihe miltä näytän? oikeesti en jaksa tota ku joka paiksata tullaa valittaa et oon lauta ja mul ei oo muotoja? Mitä mää voin mun geeneille oikeesti.. Joo kyllä se kirjottaa

    ReplyDelete
  24. Anonymous15/6/11 13:27

    En nyt tarkottanut noin henkilökohtasesti ;o Cmoon, et sä sille ite maha mitään, mut kokemusta on, ja syöminen auttaa! Mut voi kyllä osittain johtua siitä, vaikka söisit paljon, kulutat sen harrastuksen mukana.
    Vinkki, opettele ajattelemaan aikuisellisemmin. Vaikutat ihan mukavalle, mutta "negatiivista" palautettakin on osattava ottaa vastaan :)

    ReplyDelete
  25. ano- joo no sori mut en osaa enää ottaa negatiivista palautettta ku kuulen sitä nykyää TOSTA ASIASTA nii paljon? en pelkästää täällä blogi puoella vaa muuallakin. En jaksa oikeesti... Ja mä syön iha tarpeeks jos siit lähetää :)

    ReplyDelete
  26. sulla on ihan täydelliset hiukset! :) teijän blogi on ihana, jään ehdottomasti seuraamaan! :)

    ReplyDelete
  27. milla- hahh no kiitos! :)

    ReplyDelete
  28. Anonymous15/6/11 16:55

    ihanat hiukset! ja nätti tyttö oot muutenkin :)

    p.s. mua vituttaa tollaset ihmiset jotka tulee valittaa sulle siitä onko sulla tissejä vai ei. MINKÄ SÄ SILLE VOIT?!??!? ite oon ihan lauta (vaikka oon jo 16)ja oon nykyään sinut sen asian kanssa koska oon vihdoin tajunnu sen, ettei siihen voi ite vaikuttaa vaikka miten söis. eli tsemppiä sulle just tollasena ku oot! :)

    ReplyDelete
  29. Ihanat hiukset!

    Ps. muakin ärsyttää tollaset anot, mitkä tulee aukomaan päätään. Ja etkä sä voi itselles mitään jos oot lauta, ja oot kummiskin vasta -96 eli on ihan normaalia jos sun kroppas ei oo kehittyny. Riippuu ihan geeneistä ja kuinka paljon harrastat liikuntaa. Ja mitä se toisten elämää liikuttaa niin paljon vaikka sulla ei olis tissejä? (huom. VIELÄ) kaikki ajallansa :) Älä välitä negatiivisista kommenteista, näin liideriltä toiselle liiderille :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous20/6/11 17:56

    käytkö vaa illalla suihkussa, meet nukkumaan ja aamulla ku nouset sängystä sun hiukset on tommoset VOLÁ TÄYDELLISET? oon ehkä mailman kateellisin. mitä kaikkia sun täytyy tehä nuille että nuo on nuin ilmavat ja tommoset oooohh lovely?

    ReplyDelete
  31. Anonymous24/6/11 02:06

    Et oo tosissas että suoristat noin ihania hiuksia ! ja sun hiuksetki vaan kärsii jos suoristat..
    ps. muaki ärsyttää tollaset negatiiviset palautteet, mut älä ota noi hattuun siit, koska aina blogin pitäjänä tietää et niitäkin palautteita tulee väistämättä.. yritä olla ennemmin välinpitämätön.
    ihanaa kesää sulle:)

    ReplyDelete
  32. jasmine- kiitti :) niinpä samaamieltä!!

    ano- joo just näin :D En tee niille mitää. käyn illalla suihkussa harjaan ne ja aamulla herään ni ne on tommoset :D

    ano- :D tiiän.. Kiitti :)

    ReplyDelete